10 processos que has d'automatitzar en el teu E-Commerce

Pasqual Flores 25 November, 2020 1 minuts de lectura
Spread the love

Automatitzar els processos al teu e-commerce és clau per donar un servei als clients i assolir els teus objectius de facturació.

A continuació detallem 10 processos que has automatitzar:

 

Vols comentar la teva situació amb un consultor comerç electrònic?


  1. Generar llistes de productes vistos pel client i informar de forma automàtica a la mateixa, per exemple cada vegada que un d'aquests productes baixi de preu.
  2. Generar llistes sobre productes comprats i identificar recurrències. Després, per exemple cada dos mesos enviar un recordatori o bé ofertes a l'respecte.
  3. Generar llistes de clients lleials. Per exemple aquells que han comprat més de 3 vegades imports superiors a 100 €. Els clients lleials s'han de cuidar, hem de enviar-ofertes especials.
  4. Generar llistes de contactes encara en estadi de pre-venda, és a dir aquells que encara no han comprat però ja s'han descarregat un pdf o s'han subscrit a l'bloc.
  5. Workflow de benvinguda per quan fan la primera compra i es converteixen en clients.
  6. Recordatori de carret abandonat per informar el client registrat dels seus carrets no completats.
  7. Generar llista amb els carrets abandonats amb imports elevats. Per exemple imports superiors a 1.000 €. Aquests s'han de recuperar. Primer podem enviar-los un correu estàndard de recordatori, després una oferta sense càrrec d'enviament, després una oferta especial, etc fins a aconseguir que es consumeix la venda.
  8. Workflow de "re-engagement". Per exemple generar una llista amb aquells contactes que fa més de 6 mesos que no compren. Estan morts, hem de fer que tornin a comprar.
  9. Workflow de "replenishment". És a dir, quan estimem que el producte està a punt de consumir-se o caducar.
  10. Workflow de cross-selling o upselling. Per exemple, ha comprat una samarreta ofereix-li unes esportives

Vols comentar la teva situació amb un consultor comerç electrònic?


Tots aquests automatismes, un cop implementats, creen trànsit recurrent i qualificat en el nostre comerç electrònic. D'aquesta manera, oferim un millor servei als nostres clients i incrementem el volum de vendes.

 

 

Topics: Hubspot, Hubspot E-commerce, Hubspot E-commerce Shopify

Per a més contingut rellevant, no ho dubtis, subscriu-te ja al nostre newsletter o segueix-nos a la xarxa social que prefereixis.

Pasqual Flores
Soci a DigitalMakers.cat, expert Digital. Ha treballat en projectes Tecnològics i d’Internet durant els últims 20 anys. Executive Master in Digital Business per ESADE
Spread the love
Nueva llamada a la acción