DigitalMakers, al convertir-se en agència partner de Hubspot a Barcelona, fa un nou salt qualitatiu en el servei que ofereix al seus clients.
DigitalMakers segueix treballant amb el mateix objectiu de sempre, acompanyar a les empreses per créixer mitjançant canals digitals. Aquesta és i sempre serà la seva raó de ser. Però, al fer-se partner de Hubspot, multiplica significativament la seva potència i efectivitat.
Gràcies a l’acompanyament que està realitzant Hubspot mitjançant els processos de on boarding, el Learning Centre i el sistema de certificacions; DigitalMakers està enfortint, actualitzant i homogenitzant les habilitats, tant del seu equip humà actual com de les noves incorporacions.
A més, des de fa uns mesos DigitalMakers ja està aplicant les noves dinàmiques de treball amb molt bons resultats.
No ho oblidem, Hubspot és molt més que una eina. Hubspot és un mètode, és comunitat i és una eina.
Mètode. El mètode Inbound, s’incrusta i multiplica l’efectivitat del mètode ja habitual de DigitalMakers. Inbound és un mètode per atreure, comprometre i deleitar a les persones per fer créixer un negoci que proporciona valor i genera confiança.
Comunitat. Per a Hubspot, al igual que per a DigitalMakers, compartir el coneixement és clau. Aquest fet permet a l’equip sumar-se a un moviment global on fer créixer els negocis per canals digitals és el focus.
Eina. Hubspot és un CRM supervitaminat, que dóna forma a la metodologia Inbound, partint des del coneixement del client (buyer persona), dissenyant rutes de conversió i treballant per l’automatització que fa possible l’escalabilitat.
No ho dubtis, posa’t en contacte ja amb un dels nostres consultors! Estarem encantats d’atendre’t, escoltar-te i aconsellar-te el millor pel teu cas concret.