Les empreses actuals són molt diferents depenent del grau de digitalització en què es trobin. Al blog de DigitalMakers ens dirigim al responsable de màrqueting i comunicació de les empreses i escrivim sobre temes que li puguin interessar. Però aquests professionals poden dur a terme feines molt diferents segons el tipus d’empresa on treballin i el grau de digitalització que aquesta tingui. És per això que en aquesta entrada del blog volem diferenciar aquests tipus d’empresa i explicar-te el que podem fer per a tu des de DigitalMakers sigui com sigui la teva empresa. I tu, amb quin cas t’identifiques?
1. Empresa digitalitzada
El responsable de màrqueting d’aquesta empresa treballa amb una certa dinàmica tecnològica. Per exemple, el seu equip humà treballa de forma col·laborativa i comparteix coneixement internament o fins i tot amb els seus clients, via intranet o wiki. Aquestes empreses madures pel que fa a la digitalització tenen CRM i aquesta és l'eina de suport dels seus comercials. També compten amb una web corporativa i són conscients de l'impacte que té en el procés de decisió dels seus clients. Per últim, però no menys important, les empreses digitals arriben a nous clients per canals que també són digitals (SEO, SEM, xarxes socials, etc.).
Què pot fer DigitalMakers per a tu
A DigitalMakers parlem el teu mateix idioma i t’entenem. Demana’ns el que necessitis: maquetació web, una campanya d’Adwords, una landing page per a un esdeveniment, anàlisi i diagnòstic de la teva presència online, desenvolupament web, etc.
2. Empresa inquieta digital
No, estan tan digitalitzats com el cas 1, però sí que els agradaria arribar a estar-ho. Si formes part d’aquesta empresa, et preguntes com arribar a la maduresa digital de la teva competència i per això busques consell. Tens pressupost per invertir en la digitalització de la teva empresa i apostes fort per arribar-hi perquè saps que actualment no hi ha una altra opció. Com a responsable de màrqueting, ets conscient que t’has de transformar digitalment. Si no ho fas, progressivament aniràs perdent quota de mercat a mesura que nous competidors que sí que estan digitalitzats vagin apareixent en el teu sector.Què pot fer DigitalMakers per a tu
Per a aquestes empreses, el més important és la claredat. A DigitalMakers som experts en digitalització i et guiarem perquè no t’hi entrebanquis. Entenem el teu model de negoci i la teva proposta de valor. A partir de tot això, t’ajudarem a veure que el factor digital pot jugar un paper de catalitzador per transformar-te i caminar cap al ROI.3. Old school. Empresa tradicional i offline
Aquestes empreses són les que no tenen cap inquietud digital. Pot ser que siguis una empresa tradicional, satisfeta amb la teva forma de funcionar actual. Tens un model de negoci i una proposta de valor força estable, poc donada a canvis. No veus la necessitat de canviar la teva forma de funcionar ni vols invertir en la transformació digital.Què necessita aquest tipus d’empresa?
El més important per a aquest tipus d’empreses és la seva presència online bàsica. Si algú consulta la seva web corporativa o els busca específicament a Google o a Google Maps, volen que la seva imatge sigui si correcta i estigui alineada amb la imatge real de la seva empresa. Veuen la web corporativa, Google Maps, etc. com quelcom estàtic, i no volen dedicar massa temps ni a mantenir-los ni a repensar-los.Què pot fer DigitalMakers per a tu
DigitalMakers et farà una rentada de cara. Treballant ràpidament i amb els menors costos per a tu, posarem a punt la teva presència digital bàsica. Un cop això ja fet, estem sempre disponibles per resoldre dubtes puntuals que puguis tenir, o dur a terme qualsevol manteniment de la teva imatge online.Per saber en quin grau de la digitalització us trobeu, pots fer servir l’Índex de Maduració Digital. I si després de tot això encara et preguntes si la teva empresa és digital o no, dóna un cop d’ull a aquest article del nostre blog per sortir de dubtes. Ara et toca a tu: volem saber el teu interès a transformar-te digitalment. Ens ajudes omplint aquesta enquesta? Només és un minut i ens ajudarà a compartir-te contingut de valor. Gràcies!