A DigitalMakers quan arriba un client nou, per poder saber quin tipus de servei és l’òptim per a ell i per a la seva situació concreta, necessitem establir en quin grau de maduració digital es troba. Per fer-ho, emprem una eina viva i en constant evolució, què anomenem Índex de Maduració Digital DigitalMakers.
Aquesta eina l’hem basat en la lectura, estudi i anàlisis d’un article de l’àgencia Mckinsey que data del 2015, “What ‘digital’ really means”.
Al llarg del següent, comentarem els següents punts d’interès al respecte:
El que esperem d’aquest Índex de Maduració Digital DigitalMakers és que:
- Ens ajudi a determinar què entenem per Digital. És clau que tots els actors implicats tinguem la mateixa concepció sobre el que estem parlant.
- Un cop ja hem acordat què entenem per Digital, arriba el moment de determinar on és exactament l’empresa en estudi i quin camí li falta per recórrer per ser una empresa considerada Digital.
- I per tant, un cop ja tenim dibuixat el mapa digital i on és la nostra empresa, ja només falta determinar la fulla de ruta cap a transformar-nos digitalment.