Migració de Wordpress a Hubspot

Jordi Prat 11 de jul. 2019 3 minuts de lectura
Spread the love

 

El cas d'èxit d'Linke

En aquest article anem a explicar-te de forma detallada com a DigitalMakers acompanyem a un dels nostres clients en el procés de migració de tot el contingut del seu web de Wordpress a Hubspot.

 

Una mica d'història...

Fundada el 2010 per un grup de professionals tècnics molt especialitzats en el mercat SAP, Linke és una companyia consolidada com a proveïdora de serveis de consultoria tecnològica SAP en el núvol, i és el primer integrador de sistemes no global que és Premier Consulting Partner d'Amazon Web Services amb competència de SAP a nivell mundial. Els seus experts reuneixen 105 certificacions de SAP i AWS.

Amb la seva experiència en la migració de serveis al núvol, & nbsp; ajuda als seus clients fonamentalment a Espanya, Europa i Orient Mitjà a assolir els avantatges d'informàtica en núvol d'una manera real, efectiva i senzilla. En 2018, va dur a terme més de 50 migracions de sistemes SAP a AWS i gestiona, a dia d'avui, més de 300 instal·lacions de SAP en aquesta plataforma cloud.

Fruit de la seva inversió en recerca i innovació, Linke disposa també de tecnologia pròpia que permet treure més partit a les estratègies de cloud de les organitzacions i aporta un valor diferencial a la seva oferta.

Per a saber més: https://linkeit.com/ 

Linke va començar apostant pel Inbound Màrqueting a través de Hubspot, ja que es va adonar dels beneficis de tenir centralitzada tota l'estratègia de màrqueting en una sola plataforma.

Per això, va decidir traslladar la seva web a Hubspot i així poder aprofitar totes les oportunitats de negoci que ofereix.

En la primera fase d'implementació de Hubspot van crear el blog, van definir els fluxos de treball i van començar a treballar la gestió d'oportunitats de nous clients a través de la plataforma de Hubspot.

En la segona fase va entrar en joc DigitalMakers.

Linke ens va contractar per a redissenyar la web amb un look i una experiència d'usuari més actual i per a supervisar la migració de la web, que estava a Wordpress, al CMS de Hubspot.

Aprofitant el cas d'èxit de Linke, en aquest article et anem a explicar com fem la migració de Wordpress a Hubspot pas a pas.

Si vols saber més sobre el redisseny del web, consulta l'enllaç (article en desenvolupament).

 

L'estratègia de migració

Per explicar com es trasllada una pàgina web de Wordpress a Hubspot, és important destacar primer qui són els actors implicats en el procés:

agents-migracio-hubspotCAT

Les fases

A DigitalMakers sabem que les migracions no són gens senzilles, ja que poden implicar molts riscos (pèrdua d'informació, fallades, etc.).

Per això, creiem que davant la incertesa el millor és estar ben preparats i sempre apliquem un pla de xoc que minimitzi els problemes com el posicionament SEO o els enllaços trencats.

Fases-migracio-hubspotCAT

1. INVENTARI

A DigitalMakers fem inventari de tots els enllaços, portem a terme tests de velocitat de càrrega de la web i validem totes les funcionalitats del web. 

També valorem l'estat del posicionament SEO del web actual.

2. CONTACTE AMB HUBSPOT

El nostre equip està en constant comunicació amb l'equip tècnic de Hubspot i actua d'intermediari per acompanyar al client en el procés de migració i garantir que tot el procés tècnic es desenvolupa de la forma més fluida possible.

 

3. HUBSPOT MIGRA LA WEB

En aquest punt del procés, l'equip tècnic de Hubspot realitza la migració cuidant fins al més mínim detall el aspecte visual del web original i de tots els fitxers vinculats.

 

4. CONTROL DE QUALITAT

Un cop feta la migració, DigitalMakers juntament amb Hubspot sotmetem la web a un control de qualitat amb tots els paràmetres recollits prèviament en la fase d'inventari per garantir que funciona perfectament.

 

5. PUBLICAR LA NOVA VERSIÓ 

Un cop el control de qualitat s'ha superat, DigitalMakers canvia de DNS per deixar de forma visible la versió migrada del web en Hubspot.

 

6. CONTROL DE QUALITAT EN VIU

Per garantir que el web un cop ja publicada segueix funcionant perfectament, apliquem un segon control de qualitat per garantir que la velocitat de la web és la correcta i que no hi ha cap afectació en el SEO de la pàgina.

 

Campanya #askdigitalmakers

 

Beneficis de la migració a Hubspot

En un termini de 2 setmanes, Linke havia migrat la seva web a Hubspot amb tots els controls de qualitat superats.

Gràcies a això, ara mateix compten amb una plataforma que centralitza tots els seus continguts i que a més els permet fer el seguiment de les oportunitats dels leads fins a la venda final.

Un altre avantatge d'aquesta migració de Wordpress a Hubspot és que gràcies al coneixement tècnic de DigitalMakers en Hubspot podem crear mòduls amb el look i l'experiència d'usuari del web anterior.

Això ens permet minimitzar els costos de creació de nous continguts, donant així una resposta més ràpida i àgil en la maquetació d'aquests continguts.

I, finalment, un altre avantatge essencial és la possibilitat de crear contingut intel·ligent o smart content, adaptant el contingut de les diferents pàgines de la web amb diferents paràmetres, com serien el país del visitant o l'etapa de cicle de vida, entre d'altres.

 

I ara què?

Amb aquesta migració, ara Linke ja pot començar a crear contingut focalitzat en l'obtenció de leads de qualitat definits en l'estratègia de Inbound Màrqueting.

Ara Linke compta amb una mateixa eina per a l'atracció de leads, el seguiment de noves oportunitats i, finalment, la conversió d'aquests en vendes.   

Vols saber com podem ajudar-te a migrar la teva pàgina de Wordpress a Hubspot per tenir centralitzat tot el teu procés d'inbound màrqueting?

Contacta'ns i explica'ns el teu cas, estem aquí per ajudar-te!

Per a més contingut rellevant, no ho dubtis, subscriu-te ja al nostre newsletter o segueix-nos a la xarxa social que prefereixis.

Jordi Prat
Profundament professional i realista, el Jordi és el gestor de projectes i consultor estratègic a DigitalMakers, especialista en marketing que no té por a dir les veritats als clients perque puguin millorar en el seu negoci.
Spread the love
Nueva llamada a la acción