La tornada a l'escola de Hubspot ve, com no podia ser d'altra manera, carregada de grans novetats que ens ajudaran a tenir una millor experiència i facilitaran molt més la feina.
No és una actualització menor ja que es compon de 26 noves funcionalitats que abasten Màrqueting, Sales, Service, Operations i fins al propi sistema de Hubspot.
Des DigitalMakers ens hem permès fer una selecció de les novetats que considerem que tindran un millor impacte en els nostres clients.
Índice:
Una de les novetats més interessants i potser més demandada pels nostres clients era la possibilitat d'afegir de forma dinàmica el catàleg de productes en el CMS de Hubspot
Hubspot ara té la capacitat de generar dinàmicament pàgines de detalls i llistats per a les instàncies d'objectes de CRM en el CMS Hub.
Per posar un exemple pràctic, podem crear una pàgina de llistat i pàgines de detall per a cadascun dels nostres objectes CRM per tenir un catàleg de productes a la nostra web de forma dinàmica i vinculada a l'CRM. D'aquesta manera disposem del nostre catàleg online sense haver d'utilitzar la HubDB ni dependre de l'API de Hubspot.
Una altra funcionalitat super interessant i que molts responsables de màrqueting celebraran quan la coneguin.
Fins ara per fer seguiment dels esdeveniments que la nostra empresa realitzava (per exemple webinars), havíem de crear noves propietats en Contacte o Empresa per fer informes de registres, visualitzacions, atribucions, etc.
Ara amb el nou objecte de "Esdeveniment de màrqueting" podrem crear, gestionar i utilitzar millor les dades al CRM de Hubspot.
Que ens permet l'objecte "Esdeveniment de Màrqueting":
Aquesta funcionalitat és imprescindible si en les nostres accions de màrqueting estem realitzant campanyes de SEM amb Google Adwords i en elles estem utilitzant l'extensió de formularis.
Ara podem sincronitzar tots els leads que entrin a través d'aquests formularis directament al nostre CRM sense haver de realitzar tedioses configuracions via API.
Únicament hem de vincular les nostres comptes de Google Ads a Hubspot i habilitar la sincronització dels formularis.
S'ha de reconèixer que Hubspot cada vegada està potenciant més les seves eines per a clients Ecommerce (vegeu també la nova funcionalitat de "Objectes de l'CRM en pàgines dinàmiques").
Fins ara l'única forma d'afegir els nostres productes en les nostres comunicacions d'email màrqueting era de forma manual, de manera que era certament tediós i poc amigable.
Amb aquesta nova característica podem afegir els productes que tinguem creats en el nostre CRM de forma senzilla al nostre editor Drag & Drop d'email màrqueting.
Tan senzill com arrossegar el mòdul en la posició de l'correu que vulguem i finalment escollir de la llista de productes el que ens interessi afegir. ¿Fàcil veritat?
El nostre equip de comercials estarà d'enhorabona amb aquesta nova funcionalitat ja que a través de l'app de Hubspot (IOS i Android) podrem revisar totes les nostres trucades.
Directament des del nostre telèfon mòbil podrem:
Una altra novetat impressionant és que suporta deep-linking, per tant, si tenim l'app de Hubspot instal·lada, al fer clic a l'URL de la trucada des de slack, correu electrònic etc. s'obrirà directament en la nostra aplicació.
Quan un client té una conversa amb nosaltres o obre un tiquet, ens comprèn com un únic interlocutor o al menys espera que la informació sobre el seu cas es transmeti i automatitzi internament.
A partir d'ara, podem fer una gestió postvenda a través del sistema de ticketing i de converses de Hubspot creuant les dades i automatitzant workflows per millorar l'eficiència i el resultat de l'suport a client.
L'equip de desenvolupament de Hubspot ha posat fa mesos la velocitat de creuer amb les integracions de l'Operations Hub, aquest mes ens presenten ni més ni menys que 27 noves actualitzacions repartides entre noves integracions i millores en integracions ja existents. Us detallem algunes de les més destacades
Noves integracions:
Millores en la integració:
El departament de seguretat i privacitat de les dades de Hubspot ha posat focus en dos punts certament rellevants per als nostres clients: