Com ja t’hem explicat en altres articles, l’analítica digital és fonamental per prendre decisions encertades a les teves estratègies de màrqueting digital i vendes. Però, perquè les dades siguin fiables, has d’assegurar-te que el trànsit intern no distorsioni els informes.
Si no exclous les teves pròpies visites i proves internes, els informes poden mostrar dades incorrectes que et porten a conclusions errònies. Per exemple, pots pensar que les descàrregues d’un ebook baixen quan en realitat són les teves proves les que estan alterant els resultats.
Excloure el trànsit intern t’ajuda a:
Filtrar el trànsit intern és molt senzill. Només has de seguir aquests passos:
Configuració > Informes > Codi de seguiment > Seguiment avançat
Aquí podràs afegir la teva adreça IP al camp d’exclusions. HubSpot detecta automàticament la teva IP, només cal que la copiïs, enganxis i guardis els canvis.
Des d’aquest moment, les teves visites no afectaran les estadístiques.
Sense filtrar el trànsit intern, les mètriques poden semblar que baixen o pugen erròniament, cosa que confon l’estratègia.
Quan s’exclou el trànsit intern, les dades mostren la realitat del comportament dels usuaris reals.
Si tens dubtes sobre com configurar correctament HubSpot o interpretar les dades, t’estem esperant per ajudar-te.
Fer proves (formularis, automatitzacions, workflows...) és essencial per millorar la teva plataforma. Però recorda que excloure les visites internes és imprescindible per evitar que les teves dades es vegin afectades.
Comprova de manera regular que la teva IP està exclosa per assegurar que les teves decisions es basen en dades netes, fiables i representatives del teu públic real.