Una de les virtuts més importants de HubSpot, són les integracions. En aquest article t'explicarem una de les integracions que estem treballant amb èxit amb els nostres clients, la de SoPro amb Hubspot.
Com bé saps un dels aspectes clau des del punt de vista comercial per fer créixer el teu negoci és la prospecció. En moltes ocasions trobar nous contactes no és una tasca senzilla, que a més a més aquests contactes siguin de qualitat, encaixin en el teu buyer persona i puguin acabar sent clients encara és més complicat.
Imaginem que per ajudar-te en aquesta difícil tasca, has contractat un software de prospecció que t'ajudi a fer aquests primers passos a l'hora de buscar nous prospectes, com per exemple Sopro. Amb aquesta eina podràs contactar amb els teus prospectes, escoltar-los, entendre el seu problema i valorar com els pots ajudar per acabar aconseguint reunions que puguin derivar en la consecució de nous clients.
Genial, tens el CRM de HubSpot per una banda i SoPro per l'altre. Estàs satisfet amb aquest pas i comences a treballar... però et fas la pregunta; Ho puc gestionar tot junt? Val la pena integrar-ho?
Nosaltres et responem, SÍ, un sí molt gran.
Quan llences una campanya en una eina com SoPro, de ben segur et fas una serie de preguntes, com per exemple; Quants contactes estic generant? Quin carrec tenen aquestes persones? A quantes empreses diferents estic impactant? De quins paisos son? A quins sector pertanyen? Qui m'està responent? Que m'estan dient? Com evolucionen els negocis generats?
El fet de tenir totes les dades a HubSpot et dóna l'opció a crear un dashboard de seguiment de la campanya que et permet, amb un cop d'ull, respondre totes aquestes preguntes i el que creiem que és mes important, et permet prendre decisions. Per exemple, estem impactant als càrrecs correctes? Estem apuntant als paisos o sectors adequats? Esta funcionant el text que enviem? Cal millorar-lo?
En definitiva, com sempre et diem és molt bo poder centralitzar en un mateix punt totes les teves eines, facilita la teva gestió del dia a dia i t'estalviarà hores d'anar d'una banda a l'altre. Un dels punts forts de HubSpot precisament son aquestes integracions, com per exemple amb Google Workspace, Brighttalk, Sales Navigator i moltes d'altres.
Si estàs interessant amb aquesta integració de SoPro o amb qualsevol d'altre no dubtis en contactar amb nosaltres. Estarem encantats d'ajudar-te.