Una de les grans fortaleses de HubSpot són les seves integracions. En aquest article t’expliquem una de les que estem implementant amb èxit per als nostres clients: la integració entre SoPro i HubSpot.
Com bé saps, un dels aspectes clau per fer créixer el teu negoci des del punt de vista comercial és la prospecció. Trobar nous contactes no sempre és senzill, i que aquests contactes siguin de qualitat, encaixin amb el teu buyer persona i es puguin convertir en clients és encara més complicat.
Imagina que per facilitar aquesta tasca, has contractat un programari de prospecció com SoPro. Amb aquesta eina podràs contactar amb els teus prospectes, escoltar les seves necessitats, comprendre els seus problemes i avaluar com pots ajudar-los, amb l’objectiu d’aconseguir reunions que puguin derivar en nous clients.
Perfecte, tens el CRM de HubSpot per una banda i SoPro per l’altra. Estàs satisfet amb aquest avanç i comences a treballar... però et preguntes: Puc gestionar-ho tot des d’un mateix lloc? Val la pena integrar-ho?
La resposta és un rotund SÍ.
En llançar una campanya amb SoPro, segur que et preguntes: Quants contactes estic generant? Quin càrrec tenen? A quantes empreses i sectors estic impactant? De quin país són? Qui em respon i què diuen? Com evolucionen els negocis generats?
Tenir totes aquestes dades a HubSpot et permet crear dashboards personalitzats que responen aquestes preguntes de forma ràpida i senzilla, facilitant la presa de decisions per optimitzar les teves campanyes. Per exemple, podràs valorar si estàs impactant els perfils correctes, si els missatges funcionen o si cal fer ajustos.
En definitiva, centralitzar totes les teves eines en un únic lloc simplifica la teva gestió diària i t’estalvia molt de temps. Les integracions són un dels punts forts de HubSpot, amb connexions amb aplicacions com Google Workspace, Brighttalk, Sales Navigator i moltes més.
Si t’interessa aquesta integració amb SoPro o qualsevol altra, no dubtis a contactar-nos. Estarem encantats d’ajudar-te.