Integració de SoPro amb HubSpot. Prospecció comercial.

Oriol Escofet 14 de des. 2020 2 minuts de lectura
Spread the love

Una de les virtuts més importants de HubSpot, són les integracions. En aquest article t'explicarem una de les integracions que estem treballant amb èxit amb els nostres clients, la de SoPro amb Hubspot.

Com bé saps un dels aspectes clau des del punt de vista comercial per fer créixer el teu negoci és la prospecció. En moltes ocasions trobar nous contactes no és una tasca senzilla, que a més a més aquests contactes siguin de qualitat, encaixin en el teu buyer persona i puguin acabar sent clients encara és més complicat.

Imaginem que per ajudar-te en aquesta difícil tasca, has contractat un software de prospecció que t'ajudi a fer aquests primers passos a l'hora de buscar nous prospectes, com per exemple Sopro. Amb aquesta eina podràs contactar amb els teus prospectes, escoltar-los, entendre el seu problema i valorar com els pots ajudar per acabar aconseguint reunions que puguin derivar en la consecució de nous clients.

Genial, tens el CRM de HubSpot per una banda i SoPro per l'altre. Estàs satisfet amb aquest pas i comences a treballar... però et fas la pregunta; Ho puc gestionar tot junt? Val la pena integrar-ho?

Nosaltres et responem, SÍ, un sí molt gran.

Necessites que t'ajudem amb la teva integració SoPro amb HubSpot?

Quins avantatges té la integració de SoPro amb HubSpot?

  • Centralitzar les dades: El primer punt s'explica sol i segur que t'hi has trobat si tens diversos sistemes per gestionar dades. Les dades queden "escampades", has de fer exportacions, importacions, en el procés es perden, i quan finalment has acabat resulta que números que no quadren... en definitiva un mal de cap. Que les dades quedin integrades automàticament t'estalvia feina, problemes i disgustos.

  • Gratuïta i ràpida: La integració de SoPro amb HubSpot és gratuïta i ràpida de fer, només és necessari fer la connexió i configurar tant les propietats com el Pipeline a Hubspot, i aplicar-hi les equivalències corresponents.

  • Els contactes i les empreses s'importen en temps real a HubSpot: Tots els contactes i empreses que són contactats a partir de la teva campanya de SoPro s'importen al moment a HubSpot, cosa que et permet monitorar la campanya i anar creant una base de dades potent de possibles clients.
    A més a més, el fet de tenir totes aquestes dades a HubSpot, et permet beneficiar-te de la integració de Linkedin Sales Navigator i de la base de dades de HubSpot Insights per completar la informació tant dels contactes com de les empreses.

  • Crea automàticament Deals en la seva etapa del Pipeline: Quan les teves seqüències de HubSpot obtenen respostes, la integració crea automàticament els deals en l'etapa del pipeline que tinguis configurada en el CRM. Això et permet guanyar en agilitat i t'ajuda a tenir una visió completa de com es mouen els negocies procedents de SoPro.

  • Els deals s'assignen automàticament al propietari: Aquest fet et permet automatitzar avisos i tasques de seguiment pel propietari del contacte, de manera que mai quedi cap resposta sense seguiment.

Report de seguiment

Quan llences una campanya en una eina com SoPro, de ben segur et fas una serie de preguntes, com per exemple; Quants contactes estic generant? Quin carrec tenen aquestes persones? A quantes empreses diferents estic impactant? De quins paisos son? A quins sector pertanyen? Qui m'està responent? Que m'estan dient? Com evolucionen els negocis generats?

El fet de tenir totes les dades a HubSpot et dóna l'opció  a crear un dashboard de seguiment de la campanya que et permet, amb un cop d'ull, respondre totes aquestes preguntes i el que creiem que és mes important, et permet prendre decisions. Per exemple, estem impactant als càrrecs correctes? Estem apuntant als paisos o sectors adequats? Esta funcionant el text que enviem? Cal millorar-lo?

Necessites que t'ajudem amb la teva integració SoPro amb HubSpot?


En definitiva, com sempre et diem és molt bo poder centralitzar en un mateix punt totes les teves eines, facilita la teva gestió del dia a dia i t'estalviarà hores d'anar d'una banda a l'altre. Un dels punts forts de HubSpot precisament son aquestes integracions, com per exemple amb Google Workspace, Brighttalk, Sales Navigator i moltes d'altres.

Si estàs interessant amb aquesta integració de SoPro o amb qualsevol d'altre no dubtis en contactar amb nosaltres. Estarem encantats d'ajudar-te.

Per a més contingut rellevant, no ho dubtis, subscriu-te ja al nostre newsletter o segueix-nos a la xarxa social que prefereixis.

Oriol Escofet
Graduat en Multimedia i Màster en experiència d'usuari, l'Oriol és un enamorat de tot el que fa referència al mon on-line, desde desenvolupar pàgines web a editar videos, passant per l'analítica i l'estratègia digital, pensant en l'usuari final per ajudar-lo a que aconsegueixi complir els seus objectius amb eficacia i eficiencia.
Spread the love
Nueva llamada a la acción