Integració de SoPro amb HubSpot: Potencia la teva prospecció comercial

Oriol Escofet 14 de des. 2020 2 minuts de lectura
Spread the love

Una de les grans fortaleses de HubSpot són les seves integracions. En aquest article t’expliquem una de les que estem implementant amb èxit per als nostres clients: la integració entre SoPro i HubSpot.

Com bé saps, un dels aspectes clau per fer créixer el teu negoci des del punt de vista comercial és la prospecció. Trobar nous contactes no sempre és senzill, i que aquests contactes siguin de qualitat, encaixin amb el teu buyer persona i es puguin convertir en clients és encara més complicat.

Imagina que per facilitar aquesta tasca, has contractat un programari de prospecció com SoPro. Amb aquesta eina podràs contactar amb els teus prospectes, escoltar les seves necessitats, comprendre els seus problemes i avaluar com pots ajudar-los, amb l’objectiu d’aconseguir reunions que puguin derivar en nous clients.

Perfecte, tens el CRM de HubSpot per una banda i SoPro per l’altra. Estàs satisfet amb aquest avanç i comences a treballar... però et preguntes: Puc gestionar-ho tot des d’un mateix lloc? Val la pena integrar-ho?

La resposta és un rotund SÍ.

Necessites que t'ajudem amb la teva integració SoPro amb HubSpot?

Quins avantatges té la integració de SoPro amb HubSpot?

  • Centralització de dades: Segurament t’has trobat amb la dificultat de manejar múltiples sistemes per gestionar dades. Això provoca que la informació quedi dispersa, hagis de fer exportacions i importacions manuals, es perdin dades i els números no quadrin. Amb la integració automàtica, les dades queden sincronitzades en temps real, cosa que t’estalvia feina, errors i frustracions.

  • Gratuïta i ràpida: La integració entre SoPro i HubSpot és gratuïta i fàcil d’implementar. Només cal connectar ambdues plataformes, configurar les propietats i ajustar el pipeline a HubSpot, aplicant les equivalències necessàries.

  • Importació en temps real de contactes i empreses: Tots els contactes i empreses contactats a les teves campanyes SoPro s’importen automàticament a HubSpot, permetent-te monitoritzar la campanya i construir una base de dades sòlida de possibles clients.
    A més, tenir aquestes dades a HubSpot et permet aprofitar integracions addicionals, com LinkedIn Sales Navigator i HubSpot Insights, per enriquir la informació tant dels contactes com de les empreses.

  • Creació automàtica d’oportunitats (deals) a l’etapa correcta del pipeline: Quan les teves seqüències a HubSpot reben respostes, la integració genera automàticament les oportunitats a l’etapa del pipeline que tinguis configurada al teu CRM. Això agilita la gestió i t’ofereix una visió completa de com evolucionen les oportunitats generades des de SoPro.

  • Assignació automàtica al propietari: Les oportunitats s’assignen automàticament al responsable del contacte, cosa que permet automatitzar avisos i tasques de seguiment perquè cap resposta quedi sense atenció.

Informes i seguiment

En llançar una campanya amb SoPro, segur que et preguntes: Quants contactes estic generant? Quin càrrec tenen? A quantes empreses i sectors estic impactant? De quin país són? Qui em respon i què diuen? Com evolucionen els negocis generats?

Tenir totes aquestes dades a HubSpot et permet crear dashboards personalitzats que responen aquestes preguntes de forma ràpida i senzilla, facilitant la presa de decisions per optimitzar les teves campanyes. Per exemple, podràs valorar si estàs impactant els perfils correctes, si els missatges funcionen o si cal fer ajustos.

Necessites que t'ajudem amb la teva integració SoPro amb HubSpot?


En definitiva, centralitzar totes les teves eines en un únic lloc simplifica la teva gestió diària i t’estalvia molt de temps. Les integracions són un dels punts forts de HubSpot, amb connexions amb aplicacions com Google Workspace, Brighttalk, Sales Navigator i moltes més.

Si t’interessa aquesta integració amb SoPro o qualsevol altra, no dubtis a contactar-nos. Estarem encantats d’ajudar-te.

Per a més contingut rellevant, no ho dubtis, subscriu-te ja al nostre newsletter o segueix-nos a la xarxa social que prefereixis.

Oriol Escofet
Graduat en Multimedia i Màster en experiència d'usuari, l'Oriol és un enamorat de tot el que fa referència al mon on-line, desde desenvolupar pàgines web a editar videos, passant per l'analítica i l'estratègia digital, pensant en l'usuari final per ajudar-lo a que aconsegueixi complir els seus objectius amb eficacia i eficiencia.
Spread the love