Com a responsable de màrqueting, segur que t'has trobat amb que necessites obtenir imatges per al teu material de màrqueting, però no acabes de trobar la fotografia adequada.
En aquest article et anem a explicar algunes de les opcions més interessants, tant de forma gratuïta com de pagament, perquè puguis accedir a una gran varietat de fotografies que utilitzar segons les teves necessitats.
Si el que necessites són imatges per a un cartell que estàs dissenyant per a un esdeveniment, o bé per una landing preparada per a una campanya de màrqueting o, en definitiva, per a qualsevol necessitat gràfica que tinguis, tens 3 possibilitats:
Els bancs d'imatges gratuïts són espais web on es poden trobar infinitat d'imatges en alta qualitat que es poden utilitzar per a qualsevol necessitat de màrqueting que tinguem.
Hi ha molts, però a continuació et destaquem 3 dels que utilitzem més habitualment en DigitalMakers, tant per la qualitat de les fotografies com per la varietat de conceptes.
Banc d'imatges gratuïtes en mapa de bits d'alta qualitat i que, a més, també té algunes fotografies que expressen conceptes. Una molt bona opció, amb les següents característiques:
Banc d'imatges gratuïtes en mapa de bits d'alta qualitat, encara que no sol tenir fotografies de conceptes. Les seves característiques són bastant similars a pexels.com:
Banc d'imatges gratuïtes en mapa de bits d'alta qualitat, en format vectorial i en PSD i sol tenir fotografies de conceptes.
Els bancs d'imatges de pagament són també molt diversos, però hi ha alguns que destaquen per la seva qualitat i per la quantitat de fotografies disponibles. En DigitalMakers treballem especialment amb 2:
Possiblement el millor banc d'imatges de pagament d'alta qualitat, en format vectorial i en mapa de bits, a més de tenir vídeos i fins i tot música.
Banc d'imatges gratuïtes adquirit per Adobe el 2014, amb imatges en mapa de bits d'alta qualitat, en format vectorial i vídeos.
Escollir imatges en un banc d'imatges pot ser un recurs ràpid i fàcil, però si volem assegurar-nos que ningú més té la mateixa imatge que la de la nostra empresa, l'única manera és generar nosaltres mateixos el material gràfic.
A més de tenir un material gràfic únic ens assegurarem que sigui tal com ho necessitem per poder apropar-nos al nostre buyer persona.
Per planificar una sessió de fotos rendible i efectiva, és imprescindible pensar i planificar molt bé què és el que s'espera d'aquesta sessió de fotos.
Para planificar una sesión de fotos rentable y efectiva, es imprescindible pensar y planificar muy bien qué es lo que se espera de esa sesión de fotos.
Si tenim molt clar que en finalitzar la sessió tindrem 10 fotos amb un esquema determinat i amb l'objectiu clar d'on utilitzar-les (per a comunicacions internes de l'empresa, per a la pàgina web, per a la pàgina de Google My Business, etc) la sessió ( o sessions) de fotos serà efectiva.
A DigitalMakers apostem per treballar amb fotografies pròpies tant per a la nostra web com a recomanació als nostres clients. Les fotografies pròpies aporten diferenciació i apropen l'empresa al seu buyer persona, quin tipus de fotografies prefereixes, bancs d'imatges o fotografies pròpies?
¡Digues’ns-ho als comentaris!
Aquest article ha semblat interessant, subscriu-te a la nostra comunitat o segueix-nos a Instagram, Linkedin o Twitter per estar informat de tot el que és rellevant en el màrqueting digital.
Volem seguir en contacte amb tu!