Com a responsable de màrqueting saps que mai has de desestimar cap eina de comunicació amb el client i menys si aquesta t'ajuda a convertir les oportunitats de venda que se't presenten.
En un món on es prenen decisions en pocs minuts i on els compradors poden accedir a una gran quantitat d'informació, donar resposta ràpida a qualsevol dubte que li pugui sorgir a un client és de gran importància. Segons un estudi de Harvard, el 95% de les decisions de compra les prenem de forma inconscient, i factors com oferir un contacte proper, personalitzat i àgil, tenen un gran impacte emocional sobre el buyer persona, fent que ens vegi amb millors ulls.
Precisament en la línia d’aplicacions que faciliten una atenció al client immediata, et presentem WhatsApp Business.
Quàntes vegades utilitzes el Whatsapp al dia? Probablement moltes. I el teu buyer persona? Estic convençut que també. De fet, segons la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC), més d'un 60% de ciutadans de l'estat utilitza serveis de missatgeria instantània cada dia, mentre que només un 25% utilitza el telèfon mòbil per a fer trucades.
En la línia de facilitar l'atenció al client mitjançant la missatgeria instantània, WhatsApp va treure al mercat el 2018, WhatsApp Business, una aplicació pensada fonamentalment per a pimes i destinada a l'atenció al client. Poder parlar amb el teu buyer persona utilitzant una aplicació propera a ell, on si sent còmode, poder-t'hi dirigir amb un llenguatge proper, poder enviar àudios, vídeos o Emojis, que generen una experiència amigable i càlida, és una molt bona manera de donar-li el punt de confiança suficient perquè acabi utilitzant els serveis de l'empresa o comprant els seus productes.
El funcionament del WhatsApp Business és molt senzill, pràcticament no canvia respecte a la manera de funcionar del WhatsApp que tots coneixem. Però sí que hi ha una sèrie de coses a tenir en compte. Des de DigitalMakers te les resumim en aquests punts:
Important: un usuari que formi part d'una llista de difusió només rebrà el teu missatge si té afegit entre els seus contactes el número de telèfon del Whatsapp, per tant t'aconsellem que en la teva estratègia incloguis sempre la recomanació als teus clients que t'escriguin ells primer. D'aquesta manera t'inclouran entre els seus contactes i els podràs impactar amb les llistes.
I si tens alguna pregunta més que puguem resoldre't, pregunta'ns el que necessitis!! Amb el nostre repte #askdigitalmakers, com a responsable de màrqueting pots preguntar-nos qualsevol dubte que no hagis pogut resoldre i nosaltres ens comprometem a donar-te resposta a través d'un article al nostre blog. Anima't i pregunta'ns el que necessitis!! T'esperem!
I, si vols estar al dia dels nostres últims articles, et convidem a subscriu-re't al nostre blog.