DigitalMakers és Agència Gold Partner Oficial de Hubspot a Barcelona

Pasqual Flores 19 d’oct. 2020 3 minuts de lectura
Spread the love

Aquest és un article d'agraïment a tots els nostres clients.

Especialment a les seves direccions comercials i de màrqueting que han confiat en DigitalMakers per acompanyar-los en els seus processos de creixement digital.

Gràcies a tots ells DigitalMakers s'ha convertit en Agència Gold Partner de Hubspot.


Agenda una consultoria

Sense cap dubte aquesta fita situa a DigitalMakers entre les grans agències orientades a acompanyar els seus clients en els processos de Growth.

Gràcies a aquest reconeixement ja som una agència de referència en el directori de partners de Hubspot.

 

Com impacta en els nostres clients que DigitalMakers sigui agència Hubspot Gold?

Ser agència Hubspot Gold és un segell de qualitat.

Vol dir que DigitalMakers té una sòlida i demostrada experiència en acompanyar i implementar processos de Growth en empreses via un dels CRM top de mercat: Hubspot.

DigitalMakers s'ha especialitzat en els mòduls de Sales, Màrqueting i CMS.

DigitalMakers compta amb totes les certificacions rellevants de Hubspot. Unes certificacions que es renoven periòdicament per assegurar que el coneixement expert del nostre equip humà estigui en constant evolució, adaptant-se a l'entorn VUCA (volàtil, incert, complex i ambigu) que ens envolta.

 

Direcció comercial

Amb les diferents direccions comercials, hem posat focus en incrementar el seu volum de vendes.

Com?

Entenent els seus objectius, processos de venda i la seva estructura organitzativa. A partir d'aquest punt, recomanant en cada cas les millors bones pràctiques. Alguns dels aspectes treballats són:

  • Crear o revisar una base de dades centralitzada de contactes.
  • Implementar o revisar pipelines de venda.
  • Centralitzar totes les fases comercials en una sola eina (prospecció, gestió d'oportunitats, renovacions)
  • Centralitzar tota la productivitat comercial en una sola plataforma (correus, trucades, tasques)
  • Revisar processos, identificant patrons, automatitzant per finalment dedicar més temps a vendre i menys temps a tasques administratives
  • Organitzar tota la documentació amb la qual interactuen els clients en un sol repositori.
  • Millorar l'experiència d'usuari dels seus clients, implementant canals de comunicació molt més fluids i veloços, com ara reservar reunions per a una demo o una primera sessió de qualificació.
  • Millorar processos de tancament de vendes, amb sistemes de contractes amb signatura electrònica o opcions de pagament electrònic.
  • Alinear els equips de màrqueting i operacions amb vendes.
  • Integrar les diferents eines del seu ecosistema amb Hubspot (BrightTalk, Sopro, Linkedin Sales Navigator, Canvas, etc.) eliminant manualitats, creant una sola font de la veritat (source of truth).
  • Atès que Hubspot constantment està registrant informació (activitat dels comercials, activitat dels clients, gestió de les oportunitats, etc), aquest fet li permet generar un Reporting de gran valor, centralitzat, amb capacitat històrica i de forecast, amb capacitat de drill down. Tot de forma automàtica en real-time.

Direcció de màrqueting

Amb les diferents direccions de màrqueting hem posat focus en maximitzar el nombre de noves oportunitats obtingudes i en rescatar totes aquelles on s'ha dedicat temps però no es van arribar a tancar.

Parlem d'oportunitats, qualificades i en models inbound, és a dir oportunitats que ja saben el que peticionan i que estan desitjant comprar.

Gràcies a una bona sintonia i alineació, aquestes oportunitats són derivades a l'equip de vendes.

Com?

Entenent els seus objectius, el seu ecosistema digital (mitjans propis, guanyats i pagats), i els seus processos actuals d'interacció i obtenció de dades dels clients. A partir d'aquest punt, recomanant en cada cas les millors bones pràctiques. Alguns dels aspectes treballats són:

  • Chatbots
  • Segmentació de contactes, per hiperpersonalitzar les comunicacions
  • Gestió centralitzada dels anuncis de cost
  • Gestió centralitzada dels mailings
  • Gestió centralitzada de socialmedia
  • Gestió centralitzada de landings, blog i el website corporatiu
  • Revisió i millora de l'SEO, per exemple identificant les top pàgines més visitades i actualitzant els punts d'interacció com formularis i call-to-action (CTA)
  • I tots els punts anteriors sota el paraigua de l'concepte de campanyes, on de forma fàcil i intuïtiva, veiem l'impacte de tots els esforços descrits i traduïts a: Nombre de sessions obtingudes, Nombre de nous contactes, Nombre de contactes influenciats, Nombre de negocis tancats i el volum de negoci generat.
  • Alinear els equips, objectius i processos de màrqueting amb vendes
  • Reporting de gran valor, sempre amb enfocament end-to-end, des dels esforços de generació de contingut de valor, difusió dels mateixos i l'impacte econòmic al respecte.

DigitalMakers Agencia Gold Partner Hubspot

No podem deixar de emfatitzar el GRÀCIES a tots els nostres clients.

És un plaer revisar el reporting i confirmar com els esforços de el dia a dia es reflecteixen en el Growth dels nostres clients.

I tu? A què esperes?

Reserva ja una sessió amb nosaltres, estarem encantats d'escoltar-te i assessorar-te i si ens deixes, acompanyar-te.

Agenda una consultoria

 

Per a més contingut rellevant, no ho dubtis, subscriu-te ja al nostre newsletter o segueix-nos a la xarxa social que prefereixis.

Pasqual Flores
Soci a DigitalMakers.cat, expert Digital. Ha treballat en projectes Tecnològics i d’Internet durant els últims 20 anys. Executive Master in Digital Business per ESADE
Spread the love