DigitalMakers i el treball en remot

Silvia Fernàndez 27 de març 2020 2 minuts de lectura
Spread the love

A DigitalMakers vam començar a treballar en remot el passat 11 de Març, conscients que la situació actual requeria que poséssim el nostre granet de sorra i ens quedéssim a casa.

Per a nosaltres el teletreball sempre ha estat una constant, mai hem depès d'una oficina física per poder realitzar el nostre treball, sinó que és freqüent que un o altre de l'equip treballin des de casa o des de qualsevol altre lloc que els sigui propici, gràcies a la nostra cultura i la nostra forma de treballar. 

De fet, fins i tot en alguna que altra ocasió ens hem trobat havent de realitzar teletreball de forma regular durant més d'un mes per temes concrets dels subministraments de l'oficina. 

Per tant, encara que es tractés d'un repte per a l'equip, ja que feia temps que no ho havíem arribat a implantar a aquest nivell tan absolut, estàvem preparats per assumir el repte i seguir donant el mateix servei als nostres clients, amb la mateixa qualitat a la qual els tenim acostumats.

I teníem les eines adequades per assegurar un bon entorn laboral en remot:

  • Per assegurar la compartició de documents d'empresa en word, excel i presentacions Google tenim Google Suite i Google Drive.

  • Per poder estar en tot moment en contacte com si estiguéssim en el mateix espai i poder fer videoconferències per estar tots connectats entre nosaltres i amb els clients tenim Google Hangouts.

  • I gràcies a tenir una centraleta en línia tenim el telèfon disponible des de qualsevol ubicació, amb internet i un dispositiu, perquè qualsevol de nosaltres, des de casa, pugui tant atendre les trucades dels clients com realitzar les trucades necessàries des del telèfon corporatiu.

El nostre feeling és digital i, gràcies a això, el traspàs de passar de treballar junts en una oficina a treballar en remot s'ha pogut fer sense complicacions i d'una manera natural, establint una nova rutina en la qual ens sentim còmodes.

Senzillament, i per seguir amb la nostra rutina i cohesió d'equip, hem incorporat en el nostre dia a dia setmanal les "DigitalCoffee", una trobada amb tot l'equip els dilluns al matí cafè en mà, després de un cap de setmana especialment dur per als que passen el confinament tot sol, per compartir experiències, fer equip i continuar un temps infinitament important junts.

Sense cap dubte, després d'aquests dies de confinament, hi ha una cosa en què estem d'acord:

hem pogut realitzar el nostre treball de forma totalment normal, atenent als nostres clients amb la mateixa qualitat que sempre, encara que ens hem trobat a faltar, amb les nostres videoconferències habituals ens sentim una miqueta més a prop i una mica més forts.

Aquests són dies d'estar a casa, d'estar tranquils i de seguir oferint el millor de tots nosaltres en el nostre treball en remot. A més, volem ajudar-te en el teu treball remot diari com a responsable de màrqueting. Tens algun dubte sobre com poder realitzar millor la teva feina en remot? T'estàs trobant amb algun problema que no saps com resoldre per poder dur a terme la teva feina del dia a dia ara que ho has de fer des de casa teva? Pregúntanoslo en el nostre repte #askdigitalmakers i t'ajudarem.

 

Campanya #askdigitalmakers

 

A DigitalMakers seguirem donant el millor de nosaltres perquè en aquesta situació atípica, estranya i una mica de pel·lícula de ciència ficció, ens poguem focalitzar tots en el que podem aprendre i en les noves oportunitats que genera. 

Per a més contingut rellevant, no ho dubtis, subscriu-te ja al nostre newsletter o segueix-nos a la xarxa social que prefereixis.

Silvia Fernàndez
Controller & Talent specialist i gestora comercial de projectes digitals, experta en el món del disseny web i el marketing desde fa més de 15 anys, és una enamorada del marketing inbound i del bon tracte amb el client. 
Spread the love
Nueva llamada a la acción